Porodicno Stablo Jelovac

Prijatelj me  je zamolio da porodicno stablo koje je on napravio postavim na internet. Prvo sto mi je palo na pamet jeste da ga objavim na svom blogu sto evo i uradih 🙂

Autor porodicnog stabla je Dušan Jelovac iz Novog Sada. Mozete ga kontaktirati na:
mail: dusan.jelovac@rgz.gov.rs

Porodicno Stablo je u PDF formatu. Mozete ga skinuti OVDE

Da bi mogli da ga vidite potreban vam je neki PDF viewer, mozete ga skinuti OVDE

~ од h4ckman на 27 новембра, 2009.

Једно реаговање to “Porodicno Stablo Jelovac”

  1. Moj deda Ziva je poreklom iz porodice Jelovac iz Mosorina. Na zalost, ni moja majka ga nije upoznala, imala je samo devet meseci kada je umro. Radio je u Titelu kao konobar kod mog pradede ( Manglijar) u Ankeru koji je moj pradada tada zakupio. Deda Ziva se zaljubio u gazdinu cerku Jolanku, posto je bila bogatija a i madjarica, pradeda se odrekao moje bake kada se ona za inat udala za Zivu Jelovca.Umro je od galopirajuce tuberkoloze tako da je moja baka u devetnestij godini postala udovica. Ako neko zna nesto vise o porodici Jelovac kojoj je pripadao i moj deda Ziva, bilo bi mi drago da mi to i napise.

Постави коментар